Muziekles

Aanbod

Bij Muziekvereniging Semper Crescendo Reek kun je meerdere instrumenten leren bespelen. Binnen de harmonie vind je vooral blaasinstrumenten. Nieuwe leerlingen kunnen aan de slag met de blokfluit, dwarsfluit, klarinet, saxofoon, trombone, hoorn, trompet of tuba. Andere populaire instrumenten zijn de piano en keyboard, de gitaar, de viool en slagwerk en drums. Zie hier het opleidingsplan.

Docenten

Inmiddels heeft de Muziekvereniging haar muziekaanbod in Reek en Landerd, flink uit gebreid. Door goed geschoolde docenten kunnen leerlingen ook echt iets leren! Daarbij hebben we een leuk team van docenten en is muziekmaken naast leerzaam vooral ook heel leuk om te doen!

Verhuur instrumenten

Semper Crescendo beschikt over een instrumentenfonds. Leerlingen van de harmonie kunnen hier een instrument huren. Op die manier is het mogelijk kennis te maken met muziek zonder dat je meteen iets hoeft aan te schaffen (Muv slagwerk, viool, piano en gitaar). Instrumenten worden (indien voorradig) aan startende studenten verhuurd voor de periode van een cursusjaar. Verlenging van de huurperiode is in principe mogelijk, behalve als er een nieuwe gegadigde voor het instrument is.

Meer informatie over het verhuur van instrumenten is te krijgen bij Tiny Jans. Of u stuurt een email naar bestuur.hsc@gmail.com.

Lestijden

Lestijden en dagen worden in overleg met de docent vastgesteld. Voor meer informatie neem contact op via: bestuur.hsc@gmail.com

Van beginner tot expert, iedereen is welkom!