Lid worden

Heb je interesse om muziek te leren spelen? Meld je dan nu aan bij De Muziekvereniging. Heb je een voorkeur voor een instrument of twijfel je nog, laat het ons dan weten. Samen kijken we wat de mogelijkheden zijn.

Alle muziekliefhebbers kunnen lid worden van Muziekvereniging Semper Crescendo. Wie nog geen instrument kan bespelen, wordt opgeleid. De muziekvereniging beschikt over een breed lesaanbod. Meer informatie hierover kun je vinden bij Raoul van den Bosch, 06-20594742.

Wie interesse heeft om lid te worden, is van harte uitgenodigd om eens tijdens een repetitie te komen kijken. De harmonie van de muziekvereniging oefent elke maandagavond van 19.45 tot 21.45 uur in gemeenschapshuis Het Wapen van Reek aan de Nieuw Heijtmorgen 20. Het leerlingen orkest oefent ook op maandag, van 18.45u tot 19.30u.

Nieuwe leerlingen kunnen zich aanmelden door een mail te sturen naar bestuur.hsc@gmail.com en te vragen naar het inschrijfformulier. Ook na aanvang van het cursusjaar kunnen leerlingen zich nog opgeven. Indien er plaats is beginnen de lessen direct (soms is tijdelijke plaatsing op een wachtlijst onvermijdelijk). Wie niet over een eigen instrument beschikt kan er eentje lenen* van Semper Crescendo.

Voor afmelding tijdens het cursusjaar geldt een opzegtermijn van twee maanden. Opzeggen als lid en het doorgeven van wijzigingen dient schriftelijk te gebeuren bij:

Raoul van den Bosch
Mgr. Suijsstraat 18
5375 AG Reek

*Mogelijkheid tot lenen is mede afhankelijk van het type instrument en wat er is uitgeleend/voorraad.

Van beginner tot expert, iedereen is welkom!